De training Tasks voor Planner en To Do is geschikt voor iedereen die takenlijsten moet maken, taken moet toewijzen en de voortgang moet bewaken. Binnen Microsoft 365 zijn Planner en ToDo verschillende (web)applicaties. In Teams worden beide applicaties gekoppeld als Tasks voor Planner en ToDo.
De lijkt verwarrend maar al deze applicaties werken samen. Dit is een belangrijk onderdeel in deze training.
De inhoud van de training wordt samen met u bepaald, hieronder vindt u een algemene inhoud van de Planner en To Do training.
Kennismaken met Planner & To Do
- Verschillen tussen Planner en To Do
- Apps voor mobiele apparaten
- Benaderen van Planner via de website, Teams en SharePoint
- Benaderen van To Do via de website, Windows App en Teams
Plannen, buckets & taken
- Een nieuw plan maken
- Leden beheren
- Gebruik maken van buckets
- Taken maken, toewijzen, filteren en groeperen
- Verschillende weergaves gebruiken
Plannen beheren
- Alle plannen inzien met de Planner hub
- Plannen kopiëren en verwijderen
- Meldingen beheren
- Plan zichtbaar maken in de Outlook agenda
Werken met To Do
- Lijsten en taken maken
- Outlook taken maken
- E-mail opvolgen
- ‘Mijn dag’ inrichten
- Snel taken vinden
Werken met Tasks voor Planner en To Do in Teams
- Hoe komen alle onderdelen samen in Teams